Thursday 24 December 2009

to be and trying to be is 2 different things..

Salam all,

sudah pukul 2.30am.. aku masih belum tido.. mungkin kesan dari 'argument" antara aku dan H tadi.. semuanya telerai setiap apa yang aku rase dan apa yang H rase.. telerai demi sesuatu kebaikkan.. bukan nak cari gaduh tapi malam ini terasa sampai puncaknya segala apa yang aku simpan lately.. sama-sama ada salah.. pengakuan dan menyesal bagi aku satu jalan yang cukup baik demi mematangkan sesuatu perhubungan itu..

esok aku ke Basement Bay.. bercuti selam 3 hari di sana.. hati mmg taknak pegi tapi mengenangkan aisyah terpaksa juga aku ikutkan.. kesian dengan dia dah lama tak bercuti mcm nie.. last bulan 6 hari tu ke Snowy Mountain.. so kali nie bawa dia ke pantai.. doakan pemergian kami selamat dan kembali dengan selamat... amin..

No comments:

Post a Comment