Friday 8 January 2010

masih lagi???

Salam,

Lama dah aku tak bercoretan dalam 'always'.. hari2 pun masuk and tgk tapi takde cerita yg nak aku coretkan.. takde yang menarikpun.. ada yang menarik tapi malas dah nak coretkan kat sini.. sebab aku masih dapat lihat 'Kau' masuk dalam nie.. mcm mana aku tau? nak je aku pastekan kat sini tapi malas.. sebab benda dah lepas.. cakap pun masih buat.. tak paham aku.. nak kata tak berpelajaran tinggi rasenya.. kalau tak berotak tak mungkin manusia tak de otakkan.. so assume ada otak tak guna je la.. maaf kalau penggunaan bahasa yg agak kasar.. tapi peduli apa kan.. blog aku bukan org lain..

Masih nak tahu ke tentang aku dah H? kami happy.. plan pun makin terang and insyallah diberkati hendaknya... so pada 'Kau' happy ke dengar statement di atas?

Aku tak mcm dulu, hampir semua org yg kenal aku tau aku dulu suka assume sendiri.. tapi skrg tak lagi.. aku ikut flow.. life pun dah bertambah ok.. sibuk dalam sebulan nie.. buat check up untuk aisyah, pegi interview kat sekolah dia, sediakan keperluan dia.. tak sangka dah nak masuk sekolah anak aku sorang nie.. tak sabar2 nampaknya hari2 pun tanya.. bangun pagi usung beg dia.. hehhe.. insyallah harap2 dia tak buat hal bulan 2 nanti.. skrg pun dah pandai bangun pagi.. sejak last week pun aku dah tak keluar 8.30am dah... skrg pegi keje kul 7.15am dah keluar.. ada keje yg perlu aku buat pepagi buta sebelum pegi office..

ok la.. malas nak berceloteh panjang bila fikir ada org dok 'teropong' so bye all..

No comments:

Post a Comment