Thursday 17 December 2009

status & hp provider..

Salam all,

Hari ini masuk hari ke 3 aku lihat 'status' tapi aku malas nak pertikaikan.. walaupun sakit hati tapi aku diamkan je.. sebab apa aku diamkan? sebab malas nak gaduh.. org kata baik cakap dari diamkan.. tapi hal-hal mcm nie lebih baik aku diamkan je.. bukan ada sifat iri hati ke apa tapi.. tah la mungkin sebab sayang kat dia.. taknak dia ingat benda lama mungkin.. erm.. biar la.. mungkin dia tak tau lately aku diamkan banyak perkara sebab bagi aku perkara-perkara tu taklah isu besar mana pun.. tapi alangkah bagusnya kalau dia tau nak jaga hati nie.. dalam mana2 perhubungan sekali pun 2-2 pihak kena tau jaga hati pasangan masing2.. tapi lately jugak aku yg banyak terasa dan banyak diamkan..

Line hp kat sini pun satu jugak halnya.. jenis aku nak call ke nak apa sekali pun aku suka dia tahu apa aku buat tak kiralah dengan sms ke email ke apa cara sekalipun.. tapi selalu sangat sms tak sampai.. yg aku hantar ke yang dia hantar ke banyak juga yang tak receive.. letaklah report semua tu still sama.. bengang pun ada.. nak terminate no ni tak boleh sebab dah ikat kontrak 2 thn.. tension.. sebab benda2 mcm nie la punca jadi bahan pertelingkahan.. contoh paling mudah.. nak call aku suka bagitau dulu supaya tak ganggu aktivit dia di sana.. andai kata aku tanya boleh call ke.. belum tentu dia akan dapat sms aku tu.. then bila dia jawab lak belum tentu aku terima lak.. so di situ selalu jadi misunderstanding... dan juga selalu terjadi terasa hati.. dia disana ingat aku tak ingat dia samada tak ingat nak call atau apa.. yg aku ingat dia busy.. so aku tak kacau.. itu lah jugak sebaliknya..

aku bosan dengan situasi2 mcm nie.. aku sendiri sebenarnya tak tau siapa salah.. vadafone ke, maxis ke.. bosan bebetul bosan..

apa nak buat? tah la.. berserah je la..

No comments:

Post a Comment