Wednesday 23 December 2009

followers and silence reader..

Salam all..

Nampak gayanya 'Always' sudah ada pengikut. Terima kasih buat adik.. bab jadi followers ni aku tak berapa kisah.. lagi yang aku kenal.. takde hal.. tapi bab silence reader nie... dari feed yg aku terima ada dari luar dan aku tau siapa org itu.. satu je yer kalau anda baca..

"Tolong jangan jengah ke sini pls... tak suka dengan kehadiran anda untuk tahu apa lagi tentang kehidupan saya." Terima Kasih..

pada yang baca jgn tanya apa pun dalam nie.. aku lebih suka kalau comment dalam nie '0' sahaja... sebab aku tak nak dah org tau pasal 'Always'.. cukup2 org salah erti dengan 'Nothing In This World Are Prepared For Us'.. pls eik jangan masuk dah kalau tak akan aku 'privatekan' aje.

'Always' kata: aku sudah tak ingat akan anda so pls eik jgn buat benda yg menyakitkan hati aku.

2 comments:

  1. salam bro, takot nak komen hehehe...
    siyes nyeww...selamat tahun baru 2010, mulakan azam baru dgn semangat baru,

    ReplyDelete
  2. takde comment dalam nie pun tak pe.. cukup emmi sekadar baca..

    ReplyDelete