Thursday 28 January 2010

update..

Salam,

Lama sudah tak ke sini.. hehehe.. busy sedikit, down sedikit, letih sedikit and malas banyak.. hahaha

Apa nak citer? Hati tengah meluap-luap nak balik cuti... erm macam mana nie.. tahan.. tahan.. sikit je lagi.. soon.. banyak gak benda kena settle kalau dapat balik.. antaranya kes lawyer rumah, alia, H, aisyah, kete dll.. kalau nak senaraikan mau berjela..

Minggu depan chacha@kak long@aisyah akan start sekolah.. erm.. 3 Feb - Introduction Night, 5 Feb - Interview session, 8 Feb - Full Session.. erm.. dah besar dah anak dara aku nie.. tak sabar nak ke sekolah.. hari2 pun tanya.. when, when is next week.. Kak long tak de school bag.. padahal kalau nak kira bag dia je dah 3-4.. bebudak zaman sekarang.. semalam di sebabkan tak nak dia kacau mummy yang tak berapa nak sihat, aku bawak dia shopping (amboi - pk balik mcm mengajar lak) lunch box, drawing pad, kasut, dll.. suka bukan main.. tapi dia tetap pau 'barang make-up' dia.. kalau dah pompuan tak kemana minat dia.. lantak janji dia tak make-up dinding umah sudah..

Nak je upload gambar dia tapi disebabkan hp nokia ku rosak and terpaksa ditukar ganti so kemalasan untuk upload tu makin menebal.. nanti2 la kalau aku dapat upload gambar dia pegi sekolah nanti.. lately banyak layan dia atas nasihat H sebab mummy tak sihat.. dia lak itu nak ini nak.. nak lurus rambut la.. ini penangan Dina punya mak la nie.. Dina kawan chacha.. diluruskan rambut bagai.. layankan.. sakit tangan aku pegang iron rambut tu.. hahahah kalau dah lelaki mana lah reti buat benda alah semua tu.. habis tangan kena panas melecur bagai tapi takpe janji dia suka..

Semalam aku hantar application untuk extend mummy and daddy visa's.. insyallah kalau ok dia org akan stay sini sampai hujung tahun nie.. lepas tu kena balik for cooling period at least 6 months.. lepas hujung tahun aku masih blur.. tunggu and lihat tak nak pk lagi apa akan jadi.. semalam masih lagi kedengaran 'suara2' itu.. letih dengar.. masa.. aku perlu masa.. perlukan masa tu semua bersebab... tapi lepas 'ungkapan' minggu lepas jawapan aku hanya satu 'tah la', 'tengok la', jadi, jadi la'..

note: People might say 'Put a side the problems, do not think about it too much', but the truth is 'the problems' is stuck all over the corner of our mind, when is the time that we never think about it?..

No comments:

Post a Comment