Friday 11 December 2009

rindu H

Salam all,

Wujudnya blog ke 2 ini adalah kerana aku rase tiada kebebasan untuk aku berceloteh lagi di "Nothing In This World Are Prepared For Us".. so maka terciptalah 'always' ini.. tempat baru ini diharapkan segala apa yang terluah di dalam hati ini hanya aku seorang sahaja yang tahu.. insyallah..

Hari ni H ke Bahau, sepupunya aton kawin.. dengarnya dia kena jadi pengapit.. itupun setelah dipaksa.. aku menanti sms dari dia untuk aku telefon.. walaupun letih menunggu tapi aku dok jaga 'Cafe World' dia juga.. itu la harian aku yang pasti akan aku cuba akhirkan dengan menelefon.. walaupun kejap.. bukan apa sekadar untuk memastikan yang H rase aku tak pernah lupa akan dia.. mungkin aku ini selalu terasa yang bukan2.. tapi aku sekadar menunjukkan secara ikhlas bahawa aku tak pernah lupakan dia walaupun sesaat mungkin..

Lately aku sangat2 rindukan H, lalu aku buat VC sekali lagi untuk memuaskan hati aku.. ya memang puas melihat dia walaupun dia screen kecil hpku.. bukan apa aku jauh.. walaupun hubungan kami tak seperti hubungan couple2 yang lain tapi sekurang2nya aku bersyukur kerana kali ni H menerima aku dan aisyah..

Aku nak taip panjang2 tapi sejak akhir2 ini mood seakan hilang.. kemana? nun di sana di Kuala Lumpur..

Note: I didn't ask for more just 'that'... always..

No comments:

Post a Comment